Ο καημός του τεχνικού – περίεγοι πελάτες



Τεχνικός: Γεια σας ποιο είναι το πρόβλημά σας;

Πελάτης: Βγαίνει καπνός από το τροφοδοτικό!

Τεχνικός: Τότε νομίζω ότι χρειάζεστε ένα καινούριο τροφοδοτικό.

Πελάτης: Οχι! Χρειάζεται τροποποίηση των αρχείων συστήματος.

Τεχνικός: Πιστέψτε με, έχει χαλάσει το τροφοδοτικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Πελάτης: Αποκλείεται! Κάποιος μου είπε ότι πρέπει να τροποποιήσω τα αρχεία συστήματος κι όλα θα είναι εντάξει. Θέλω να μου πείτε ποια εντολή πρέπει να προσθέσω.

Επειτα από δέκα λεπτά συζήτησης ο πελάτης ακόμα επιμένει ότι έχει δίκιο.

Ο τεχνικός, απελπισμένος πια, τα παρατά:

Τεχνικός: Ωραία, ζητώ συγγνώμη, έχετε δίκιο. Υπάρχει μία κρυφή εντολή DOS την οποία συνήθως δεν δίνουμε στους πελάτες.

Πελάτης: Βλέπετε, αφού το ήξερα!

Τεχνικός: Λοιπόν, πρέπει να εισάγετε την εντολή LOAD NOSMOKE.COM στην τελευταία σειρά του αρχείου CONFIG.SYS. Υστερα ξαναπάρτε με τηλέφωνο για να μου πείτε εάν όλα είναι εντάξει.

Αλλα δέκα λεπτά αργότερα:

Πελάτης: Δεν έγινε τίποτα! Το τροφοδοτικό καπνίζει ακόμα!

Τεχνικός: Ποια έκδοση του DOS χρησιμοποιείτε;

Πελάτης: MS-DOS 6.22

Τεχνικός: Τότε έχετε πρόβλημα. Η έκδοση αυτή δεν διαθέτει ακόμα NOSMOKE.COM. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τη Microsoft και να ζητήσετε το σχετικό upgrade. Παρακαλώ να με ενημερώσετε.

Μία ώρα αργότερα:

Πελάτης: Χρειάζομαι ένα καινούριο τροφοδοτικό.

Τεχνικός: Πώς σας ήρθε ξαφνικά;

Πελάτης: Ξέρετε, τηλεφώνησα στη Microsoft και τους είπα ακριβώς ό,τι μου είπατε εσείς. Επειτα μου ζήτησαν τη μάρκα, το μοντέλο κι άλλα στοιχεία του τροφοδοτικού.

Τεχνικός: Και τι σας απάντησαν;

Πελάτης: Μου είπαν ότι το δικό μου τροφοδοτικό δεν είναι συμβατό με NOSMOKE.COM

μπλιάξχαχαχα (+25 σκόρ, 17 ψήφοι)
Loading...

, , , , ,

Σχολιάστε